Spor Haberleri

Köşe Yazıları

18 Ekim 2013 Cuma

Ay Tutulmuşum!

Serin bir İstanbul… Haliyle rüzgarın da etkisiyle vücut tutuluyor tabi. Sabah bir kalktım ki… “Ay tutulmuş her yanım” diye… Sonra aklıma geldi. Gece ay tutulması olacakmış. Bu soğuk kelime esprisi bana bir mizah yazısına da mal olacak. Evet, öyle görünüyor.

Burçlar falan da feci etkilenecekmiş bu tutulmadan. Üstelik günlük burç yorumlarından birinde “kas ağrılarına dikkat edin” de diyordu. Birden aydınlandım. “Ay tutuldu, ben tutuldum. Ben aslında soğuk da olsa bu şehre tutuldum” diye bir şiire giriyordum ki telefon çaldı. Arayan göksel olaylarla çok ilgilenen bir arkadaşımdı.

“Duydun mu? Ay tutulması olacakmış.” dedi.

“Sana da günaydın” dedim ben de.

“Bak gördün mü? Gereksiz alınganlıklara neden olacakmış bu tutulma.” dedi.

“Gerekli alınganlıklarda buluşalım” dedim. Gerçekten de alınganlık gereksiz olabilir, ama bu konuşmadaki diyaloglar daha bir gereksizdi. Net…

“Ben yanlış bir şey mi söyledim?” diye sordu.

“Bak gördün mü? Ay tutulması sen ve ben ayrımını keskinleştirecekmiş” dedim.

“Bunu duymamıştım, aaa” dedi.

“Akşam konsere gel” dedim.

“Tamam” dedi.

Bu diyalogdan sonra gel de şiir yaz! Üzerine bir de tutulma, aman aman… Her yanım ağrıyor. Ay tutulmuş neyleyeyim? Ben tutulmuşum, kafamı kaldıramıyorum. Gözlemleyeyim desem olmaz, gözlemlemesem serde göklere sevdalılık var.

Evet, ay tutulmasının keyfini çıkarın gece. Önemli kararlar almayın. Alırsanız ay çarpıyormuş.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder