Spor Haberleri

Köşe Yazıları

18 Ekim 2013 Cuma

En Çalışkan Blog Kategorisinde Aday Olmak

Blog dünyasının gelenekselleşmiş olan Blog Oscarları için ben de yarışın içine giriverdim. Bumerang Ödülleri için geri sayım içinde yer almak heyecan verici…

Hangi konuda aday olabileceğime karar verirken pek zorlandığım söylenemez. En tarz blog muydum? Değildim. En sosyal miyim? Henüz değil… En uzman mıyım? Yok yahu! En bilge mi? Estağfurullah! En iyi yerel site mi? Yerel yanım var, ama blog sayfam pek bir genel…

E ne kaldı geriye? En çalışkan blog… Evet, çalışkan olduğum söylenebilir. Her gün en az üç yazı yazıyorsam ve bütün bunu müzikle uğraşırken bol bol gece ve eğlence hayatı içinde yer alarak yapabiliyorsam çalışkanım demektir.

Tabi, bu kararı kendi kendime verdim de takip edenler, okuyanlar ne düşünüyor? Eş dost pek bir sever yazılarımı. Hatta Radikal Blog’da da çok çalışkan ve disiplinli bir yazar olarak tanınırım. Bu konu hem gıyabımda çok konuşulmuş, hem de geçenlerde katıldığım bir toplantıda da yüzüme karşı söylenmiştir.

Çalışkan blog adaylığına biraz da bundan cesaret alarak başvurmuştum. Topu topu aktif olarak bir yıldır blog yazarlığı yapıyorum. Kişisel blog sayfam ise şunun şurasında düzenli olarak 3 aydır işliyor. Blog yazarlığını da bir iş olarak benimseyince kendi blog sayfamı ayağa kaldırma çalışmalarına başlamıştım. E ne diyelim? 

Şansımızı deneyelim bari. Bakarsınız gerçekten en çalışkan blog benim blog seçilir. Her şey oluyor hayatta. Yapmak gereken adım atmaktan korkmamak…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder