Spor Haberleri

Köşe Yazıları

17 Eylül 2013 Salı

Benim Beş Karım Olsa

Başlığa bakarak bunu bir temenni bir dua olarak algılamayın. Amerika’da TLC isimli bir kanalda “Benim Beş Karım” başlığıyla bir program yayınlandı. Program ülkedeki poligami yani çok eşli evlilikleri tanıtıyor.

Programda Utah Eyaleti’nde yaşayan ve 5 karısı olan Brady Williams ve ailesi tanıtıldı. 5 eşinden 24 çocuğu bulunan Williams, programda evdeki herkesi mutlu etmeye çalıştığını anlattı.

24’ün üstünde yıldızlar patlatın. Havai fişekler atın. Dikkat çeksin. Birileri bu 24 çocuk meselesine çok özenecek. Ancak ben işin başka bir boyutundayım.

Hacı, bu kadar kadınla evli olmak için çok planlı, programlı bir adam olmak gerek bir kere… Karar verme sıkıntısı yaşamamak lazım. Ben bir açık büfeye girdiğimde kararsızlıktan kendim aç kaldığım gibi, bu kararsızlığı pek çok insana bulaştırma özelliğine sahibim.

Hacı hangi odada yatacağım ben? Daha doğrusu hangi hanımla yatacağım? Çok daha önemlisi kimle yapacağım o kadar çocuğu?

Düşüncesi bile sırtımı tere buladı.

Kararsızlık çok yorucu bir şey sevgili okuyucu… O yorgunluk sonra uyku yapıyor. Gider kanepeye kıvrılırım öyle olunca.

Bence sıkıntı hepsinin aynı evde olması… Bir tanesi evde olacak. Gerisini de gizlice yürüteceksin. Sonra bak nasıl plan program yapıyorsun.(Niyeti bozmak üzereyken)


Yok yahu… Yapmam öyle şeyler… Ama bu çok eşlilik bizde yasal olursa bir bakmak lazım ucundan yürüyor mu, diye. Tamamen sosyolojik amaçlı yani… Yoksa her şekilde kararsızım ben aga. Kafayı yerim. Aldatırım ben beşini de. Hem de ayrı ayrı. 5 kadın için 5’er kadından 25 kadın eder. Topla… 30 kadın… Evet…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder