Spor Haberleri

Köşe Yazıları

12 Eylül 2013 Perşembe

Günlerin Cehenneminde

Yüreğindeki kışı ısıtmak için çabaladığım her an, daha da yorgun düşüyordum. Birileri gelip, geçti. Aslında hep bendim kalan geride tek ettiğimde bile. Bilmedim. Savunmasız bir orman oldum. Yakılıverirdim günün birinde. Aslında çoktan kaçmıştı içimdeki canlılar. Bilmedim. Beni çoktan terk etmiş canlılara üzülürken, yitip giden sadece ve hep bendim.

Yüreğimdeki kışı ısıtacağım diye, yanarım günlerin cehenneminde.

Her şeyin bittiği kıyıda, ufka uzandığında bakışlarım, gökyüzünün yandığını gördüm. İnsanların gün batımı dediği ve izlerken üzerlerine aşkını çektiği bir andı. Bense serin kumlarını çektim üzerime acılar kumsalının.

Hayatın yeniden başlayacağı bir kıyıya sürüklensin diye, hırçın denizlere bıraktım bedenimi. Öyle ummuştum. Yeni umutlarla beslensin diye bıraktığım yüreğim, dalgaların tuzlu saldırısından, parça parça bir yokluğa karışırken bir rüzgâr vardı bana ağlayan, bir de yokluğun sızlattı. Son kalan parçamı…

Yokluğunu unutacağım diye, yanarım günlerin cehenneminde.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder