Spor Haberleri

Köşe Yazıları

28 Ağustos 2013 Çarşamba

Aşk Mideye Vurunca...

Şimdi sen başlığa bakıp yanılabilirsin. Âşık olmanın biyolojik ve kimyasal olarak etkilerini yazacağım sandın. İtiraf et. Öyle sandın işte. Bilmiyorum sanki. Bak hala inkâr ediyor! Neyse…

Şimdi bu âşık olmak çok garip bir şey… Benim mideme vururdu. Bulantı, kusma, yanma gibi şikâyetler oluşurdu. Hatta günlerce kıvrandım. “Kime âşık oldum lan ben?” diye düşünüp durdum. Komşu kızına yazdım durup dururken. O mu acaba diye. Yok ama değilmiş. Bildiğin mide enfeksiyonu geçiriyormuşum. Doktora geç kalsaydım, çok ciddi bir ameliyata kadar gidecekti iş.

Şimdi bir şey yok ama. Âşık olur gibi olunca bir kaşık karbonatı önceden hazırlanmış limon suyuna katıp içiveriyorum. Bir şeyciğim kalmıyor. 

O değil de bu mide ne bela oldu başıma yıllar yılı… Hem âşık olunca midem kötü oluyor. Hem de aç karnına rakı içince. Tam da aşkımı itiraf ederken içtiğim rakının verdiği cesaretle kıza bir parça fazla yaklaşmışım. Sonra o ne kusma, ne kusma… Önünü alamadık. Başlamadan biten bir ilişki, kusmukla hatırlıyor beni.

Rezillik ya… O yüzden bir ilişki yaşanacaksa âşık olmadan tertemiz başlayıp bitmeli… Ölüyorum abi sonra. Ben böyle aşkı yani…

Ama artık iyiyim. Mideme değil, belime vuruyor şimdi. O da hamlıktan hep…

Ya işte böyle işte kısaca sevgili okuyucu… Âşık olmak mide için iyi değil… Talcid ile dolaşmakta fayda var. Aç karnına rakı içmeyelim. Âşık olduğumuz kızın üzerine kusmayalım. Sonra her mide sorununu aşk zannetmeyelim. Evet…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder