Spor Haberleri

Köşe Yazıları

30 Ağustos 2013 Cuma

Söz Dışkılarımın Tahlili

Söz dışkılarımı tahlile gönderdim. Önce muhabbetimin 3 ay ömrü olduğunu öğrendim. Yıkıldım. Kendimi içkiye vurdum. Aşık olayım da bir an önce hızlıca yaşansın. Mutlu ölsün muhabbet diye. Sonra bir öğrendik ki raporlar karışmış. Meğer sözlerim yeni muhabbetlere gebeymiş.

Bu durumda gerekli gereksiz, yerli yersiz konuşuyorum. Bu da zaten yan etkisiymiş. Doğru düzgün bir şey diyene kadar saçmalamak normalmiş. Ama tabi bir hafta içinde düzgün şeyler söylemezsem gözetim altına alınmam gerekiyormuş. Kronik zevzeklik olabilirmiş. Neyse acil şifa diliyorum kendime.

Bununla atlatmış olayım.

O değil de ben en çok sana üzülüyorum be okuyucu. Böyle olunca ciddi bir mesele hakkında yazmaya başladığım yazıyı bir kenara bırakıp bunun gibi gereksiz bilgiler içeren şeyler yazmaya başlıyorum.

Geçen yıl da göndermiştim söz dışkılarımı tahlil için. Ama yetersiz gelmiş dışkılar. E ne yapacaktım daha? Varille mi gönderecektim? Laf… Sonra neyse laflar artıkça sıkıntı kalmadı. İsteyene her an yetiştiririm en katmerlisinden.

Kesin bilgi… Davranış bozukluğu teşhisi de kondu hayırlısıyla. Ben de bir bozukluk seziyordum, ama hep rakıdan sandım. Meğer doğuştanmış.


Evet, canım okuyucu… Bu kısa ve gereksiz yazıyla huzurlarınızdan bugünlük çekiliyorum. Ciddi konulardan bahsederken sözün dışkıları biraz daha saçmalamaya sebep olabilir. O yüzden okurken midenize ve aklınıza dikkat edin. Öyle…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder